contact
contact
alle opleidingen

Neuromarketing

In de opleiding neuromarketing maken we je wegwijs in de psychologie van het beïnvloeden. Leer hoe je consumentengedrag kunt sturen en hoe je zo je (online) verkoop optimaliseert.

Overtuigingspsychologie
Consumenten
Marketing
Altis-neuromarketing

In deze opleiding krijg je belangrijke inzichten in het overtuigingsproces en leer je hoe je met communicatiepsychologie je digitale kanalen beter laat renderen.

Waarom deelnemen? Samenvatting
startdata
28
augustus
2020
1 dag Gent
Registreren Slechts 1 plaats over!
prijs
395 EUR ex. btw

*KO: 277 EUR ex. btw
*MO: 316 EUR ex. btw

Voor deze opleiding kan u gebruik maken van de KMO-portefeuille. Meer informatie over de KMO-portefeuille vindt u door op de knop hieronder te klikken.

Registratienummer DV.0235437

logo-kmo
contacteer ons

registreer uw plek

Vul het formulier in om u in te schrijven voor de opleiding. Opleidingen kunnen tot twee weken voor de opleidingsdag kosteloos worden geannuleerd. Meer info vindt u in onze algemene voorwaarden.

overlay

Neuromarketing

prijs
395 EUR ex. btw
Kies opleidingsdag
28
augustus
2020

Het programma

why-participate

Voor wie is deze opleiding?

Deze opleiding is bedoeld voor:

• Marketeers
• Zaakvoerders
• Salesmanagers
• Vertegenwoordigers
• Accountmanagers
1

Maak je product onweerstaanbaar

Marketing is strategie. De manier waarop je een product in de markt plaatst en voorstelt aan potentiële consumenten heeft een directe impact op het succes ervan. In deze opleiding leer je allerlei technieken om je product begeerd te maken en wel zo dat klanten er niet aan kunnen weerstaan.
2

Leer consumentengedrag beïnvloeden

Gedrag en dus ook consumentengedrag wordt ingegeven door de werking van neurotransmitters. Deze bepalen waarom een consument zich laat verleiden en waarom niet. Vaak kunnen subtiele psychologische effecten dit gedrag beïnvloeden. We leren je welke trucjes een bewezen effect hebben.
3

Optimaliseer je communicatiekanalen

De technieken uit deze opleiding kunnen worden ingezet in al je communicatiekanalen, zowel online als offline. Hoe je deze kan optimaliseren en ervoor kan zorgen dat je communicatie converteert, leggen we je in detail uit zodat je zelf een actieplan kunt opstellen.

Vraag & Antwoord

faq

Waar gaat de opleiding door? En hoe bereik ik de locatie?

De opleidingsdagen worden telkens georganiseerd in De Brouwerij te Gent. U vindt het adres hieronder:

Ham 175, 9000 Gent

De locatie is uitstekend bereikbaar zowel met de auto als met het openbaar vervoer.

Van hoe laat tot hoe laat gaat de opleiding door?

De opleiding begint om 9u30 en eindigt om 17u30. Een lichte lunch tijdens de middagpauze is voorzien.

Nemen jullie voorzorgsmaatregelen wegens de coronacrisis?

Vast en zeker! Onze opleidingen gaan telkens door in een beperkte groep van maximaal 12 deelnemers en gaan door in een grote zaal waar maximaal met de afstandsregels rekening kan worden gehouden. De locatie wordt dagelijks ontsmet en er is alcoholgel beschikbaar voor alle deelnemers.

Hoe betaal ik met de KMO-portefeuille?

Met de KMO-portefeuille kan u tot 30% korting krijgen op de inschrijvingsprijs. Dit percentage geldt voor kleine ondernemingen. Middelgrote ondernemingen krijgen 20% steun. Om van de subsidie gebruik te maken, logt u in op de website van de Vlaamse Overheid en volgt u de stappen zoals daar aangegeven.

Meer informatie vindt u hier.

Kan de opleiding ook in-house worden georganiseerd? Ook digitaal?

U kan deze opleiding ook in-house laten doorgaan. De opleiding gaat dan door op uw bedrijfsterrein en wordt afgestemd op uw onderneming. De opleiding kan indien gewenst ook digitaal worden georganiseerd. Contacteer ons via inschrijvingen@altisbusinessacademy.be voor een offerte op maat!

Ik wil meerdere medewerkers inschrijven. Krijg ik een aangepaste prijs?

Wij bieden inderdaad een groepskorting aan op de inschrijvingsprijs indien u meerdere medewerkers voor dezelfde opleiding wilt inschrijven. Contacteer ons op inschrijvingen@altisbusinessacademy.be voor een offerte op maat!

Digitale marketing & sociale psychologie Reinout Van Zandycke
Reinout van Zandycke

Docent

Reinout Van Zandycke is zaakvoerder van Exposure en gespecialiseerd in de combinatie digitale marketing en sociale psychologie. Hij adviseert en leidt bedrijven op in het optimaliseren van online communicatie om zo meer klanten te genereren. Zijn workshops gaan vooral over beïnvloeding, neuromarketing en nudging. De inzichten en kennis vergaarde hij door wereldwijd verschillende opleidingen te volgen en experts te interviewen. In 2017 publiceerde hij hier zijn eerste boek over en binnenkort komt zijn tweede boek uit.

Vragen?

Heeft u een vraag over deze opleiding of wenst u bijkomende informatie?